CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, June 3, 2012

ti amo

aku lihat dia disana
dia lihat aku disini
aku ingin mendekatinya
aku cuba mendampinginya
lalu dia menyapa aku

dia pun buka bicara
dan aku mula mengenalnya
kita mula bermain mata
mula timbul rasa bahagia

bila dia, mendekati diriku
hatiku rasa sesuatu
bila dia senyum pada diriku
hatiku rasa tak menentu

kekadang hati ku bertanya
adakah dia dah berpunya
kerana diriku berasa
aku jatuh hati padanya
aku ingin memilikinya
aku ingin menjaganya
aku ingin mencinta dia
aku ingin hidup dengannya


mungkinkah aku kan berjumpa dengannya
untuk meluahkan rasa
mungkinkah aku kan berdiam diri saja
menunggu cinta darinya

andai itu jodohku, Ya Allah, seandainya telah engkau tuliskan dia milikku dan terlahir untukku, dekatkan dan satukanlah hatinya dengan hatiku.. .. Berikanlah kebahagiaan antara kami, agar kesetiaan itu abadi ~~

0 comments: