CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, May 17, 2011

~ tiada title ~

hari ini aku bertanya kepada diriku sendiri, gembirakah saya dengan keadaan sekarang?
tiada jawapan yang boleh diberikan kepada diri sendiri....
hatiku celaru dengan macam-macam di fikiran...
saya gembira dapat kawan-kawan yang baek hati, tolong-menolong bila susah senang...
tapi bila orang buat kita kecewa, apa perasaan anda?mesti marah dan geram kan?
mungkin itu yang terbaek dia boleh buat tuk kita....
aku terima dengan hati terbuka..
aku harap dia berubah...

aku juga gembira bila dapat mengenali kawan baru...
walaupun tak lama aku kenal dia, dia banyak tolong naikkan semangat aku...
aku berkawan dengan dia dan tak bermakna aku lupakan kawan-kawan lama aku...
aku sayang kawan-kawan aku....

0 comments: