CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, December 19, 2010

hati tak keruan

mengapa tajuk aku begitu????
ini sume kerna esok result exam dah keluar...
aku takut untuk sume nie...
huhuhu


pape pun aku perlu tau gak bpe yg aku dpt sem lepas...
aku berharap agar keptusan aku tidaklah mengecewakan...
aku xmgharapkan dapat dean sbb aku tau aku jawap cam ne ri 2...
mmg xkan ade list pun dlm dean...
aku juz mau kan yg tidak mengecewakan...
huhuh


doakan aku mendapat result yang ok ye kawan2...

6 comments:

miss miera said...

gud luck ..
harap sume ok :)

Nurul Liyana said...

gudluck . :)
insyaAllah ok results tu . :)

~miss anyn~ said...

hope so.......dah cek xde pun rini..dgr kata 22hb lak...mcm2 tarikh ada...huhu

CiK QiQi said...

mesti okes punye...cayok333333333

~miss anyn~ said...

ilah: xtaula cam ne...huhuh

miss miera said...

awak ditag .. :)

http://amira24690.blogspot.com/2010/12/c9-pose-slumber-laptop-contest.html